Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 03:56

Лучицька філія
"Городницька
ЗОШ І-ІІІ ступенів"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Навчально-виховний процес

Метою виховної роботи в школі є виховання соціально активної, високо моральної, свідомої особистості, яка є повноцінним членом суспільства, здатна реалізувати свої здібності та знайти своє місце в житті. В школі створені всі умови для розвитку індивідуальних здібностей кожної дитини, становлення її активної громадської позиції, свідомого вибору способу дій, вмінню протидіяти негативним впливам,  здійснення повноцінної соціальної адаптації. 

Для реалізації поставлених завдань основою роботи школи є:

  • повага до учня, створення комфортного психологічного середовища для всіх учнів;
  • запровадження і сувора підтримка високої культури спілкування між всіма учасниками навчально – виховного процесу;
  • глибоко розвинена система самоврядування учнів;
  • запровадження практики щотижневого звіту учнів про свою роботу;
  • практика участі учнів школи в громадському житті села;
  • заохочення до активної громадської позиції учнів;
  • розроблення системи моральних заохочень за здійснення гарних вчинків учнями;
  • постійне залучення батьків та громадськості села до участі у роботі школи;
  • проводиться робота по педагогізації батьків, та координації зусиль школи та сім'ї у вихованні дітей;
  • проводиться просвітницька робота серед учнів школи з метою профілактики шкідливих звичок.

Результатом роботи школи в даному напрямку є те, що дрібні порушення статуту школи, правил шкільного розпорядку ліквідуються силами учнівського самоврядування, як правило без участі педагогів.

В школі налагоджена чітка система контролю за відвідуванням учнями школи. В разі відсутності дитини в школі причина її відсутності встановлюється в телефонному режимі. Це дало змогу практично ліквідувати пропуски учнями навчальних занять.

З метою профілактики правопорушень та згубних звичок в школі регулярно проводяться  місячник правових знань (листопад), місячник охорони дитинства (грудень).

Щороку в школі проводяться зустрічі учнів з представниками правоохоронних органів, дільничним інспектором, сільським головою, медичним працівником місцевого ФАПУ.

В останні три роки в школі діє система соціального патронату, завданням якого є робота з дітьми 5 річного віку та їх батьками, з метою повноцінної адаптації дітей до школи. Заняття проводять досвідчені вчителі Черевко О.В.. та Семенюк Т.І. за спеціально розробленим планом.

В школі на протязі останніх трьох років громадським інспектором з охорони дитинства призначається Костюк С.В., в обов’язки якої входить слідкувати за дотриманням прав дітей і школі , в сім'ї, в суспільстві; виявляти та повідомляти факти порушення прав дітей, жорстокого поводження з дітьми, запобігати всім формам насильства проти дітей.

В школі створено і постійно оновлюються банки даних про:

  • дітей з багатодітних сімей;
  • дітей з малозабезпечених сімей;
  • дітей, які постраждали від аварії на ЧАЕС;
  • дітей, що потребують особливої педагогічної уваги;
  • дітей – інвалідів;
  • обдарованих дітей.

Показником результативності впливу школи на соціальну адаптацію учнів є той факт, що на протязі багатьох років у школі не було випадків скоєння учнями правопорушень. Учнів, які стоять на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх у школі немає. Сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах на території обслуговування школи – немає. Також на території обслуговування школи немає дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування.

Наш навчальний заклад відвідує 52 учні,
з них:
в 1-4 класах - 14 учнів;
в 5-9 класах - 38 учнів.

Стан розвитку учнівського самоврядування.

 Однією з форм громадянського виховання й підструктурою загальної системи громадянської освіти є шкільне самоврядування. Шкільне самоврядування - це спосіб розширення діапазону - спільної діяльності дорослих і дітей - членів єдиного колективу, це поле для ініціативи. Самоврядування у школі сприяє виробленню в учнів важливого уміння - співпрацювати, а відповідно активно включатися в усі життєві процеси. У школі створено організацію «Паросток». Метою її є формування високосвідомї, громадськоактивної особистості учня, сприяння її самореалізації, виховання на кращих традиціях українського народу.


Модель учнівського самоврядування – шкільна держава.

Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів в управлінні шкільними справами.

Учнівське самоврядування має чітко визначену мету, структуру та форми діяльності. Воно працює на принципах: толерантності, демократії, законності, гласності, гуманізму, рівноправності, колегіальності.

Роботу учнівського  самоврядування  сплановано відповідно до положення про шкільний учнівський комітет школи та річного плану роботи школи. Президент школи, кабінет міністрів та кожен член міністерства має свої доручення і сумлінно виконує їх.

Президент школи – здійснює нагляд за роботою міністерств, узгоджує та координує їх роботу.


Міністерство спорту та культури і відпочинку – залучає учнів до участі в спортивних змаганнях, проводить ранкову зарядку,  пропагує здоровий спосіб життя, організовує та проводить культурно – масові заходи, готує творчі виставки учнів, сімей, слідкує за культурою поведінки учнів.

Міністерство дисципліни і порядку– підтримує свідому дисципліну, допомагає черговому класові  підтримувати дисципліну в школі, організовує чергування учнів по школі, слідкує за його якістю, проводить робочі лінійки, проводить виховні бесіди з порушниками дисципліни, учнями що, не відвідують школу.

Міністерство праці – організовує трудові десанти по прибиранню території школи, села, слідкує за дотриманням чистоти в школі, контролює збереження шкільного майна, підручників, проводить рейди по перевірці їх збереження, звітує на робочій лінійці.

Міністерство освіти – організовує допомогу учням, що мають труднощі в навчанні, організовують просвітницьку роботу в класах (лекції, бесіди), організовують шефську роботу з молодшими учнями, подають на робочу лінійку списки учнів, що погано готуються до уроків.

Міністерство інформації – здійснює інформування учнів школи та жителів села про шкільні справи, випускає тематичні стінні газети.

Засідання шкільної ради міністрів відбувається після уроків, один раз на місяць. Самоврядування в школі досить дієве. Учні самостійно висувають ідеї, відстоюють їх, підтримують дисципліну, організовують та проводять заходи. Старші учні мають великий авторитет серед учнів школи і здатні повноцінно керувати життям школи.

Вибори до шкільного самоврядування відбувається демократично на основі закритого голосування. Висунення і обговорення кандидатур  відбувається жваво.

Вищим органом учнівського самоврядування є загальні збори, які скликаються не менше 2 разів на рік.

В даний час класні колективи працюють над розробленням шкільної символіки: герба, прапора, гімну.

Органами учнівського самоврядування проводяться в школі ряд важливих заходів:

  • підтримується дисципліна в школі;
  • проводяться рейди – перевірки стану збереження підручників та шкільних меблів;
  • організовується робота виставок;
  • надається допомога у навчанні;
  • контролюється санітарний стан у класах;
  • випускається шкільна газета;
  • організовується дозвілля молодших школярів;
  • здійснюється шефство класів над початковими класами;
  • організовується допомога вчителям - предметникам у проведенні предметних тижнів, тематичних тижнів;
  • здійснюється інформування громадськості села;
  • організовуються та проводяться позаурочні заходи.



Наші досягнення

Рейтинг Лучицької ЗОШ І – ІІ ст. на протязі останніх років, незважаючи на статус сільської школи, стабільно підвищується.

Причинами цього є:

  • міцні, стабільні знання, які забезпечує школа (випускники 9 класу без проблем вступають в коледжі на державну форму навчання), в ІІ етапі олімпіад учні стабільно  протягом 2009-2011 р.займають 2,3,4  місця серед ЗОШ І-ІІст району. В 2009р. Учениця 9 класу Демядчук Юлія зайняла ІІІ місце на обласній олімпіаді з правознавства. Проводиться робота колективу школи над покращенням екології села, виконання суспільно значимих робіт;
  • висока культура виховання дітей;
  • проведення просвітницької роботи серед батьків;
  • стабільність психологічної атмосфери в трудовому колективі школи;
  • прагнення колективу школи до поліпшення зовнішнього вигляду навчального закладу;
  • налагодження спонсорських зв’язків;
  • високий статус колишніх випускників школи;
  • достатньо високий рівень профорієнтаційної роботи.

За відгуками батьків, випускників школи, учнів, громадськості, діяльність нашого навчального закладу оцінюється позитивно.

Підсумок оцінювання рівня управління навчальним закладом становить 10,2 бала, що є достатнім рівнем.


Рівні навчальних досягнень учнів за 2011-2012 навчальний рік





Сучасний зміст виховання – це науково – обґрунтована система загальнокультурних і національних цінностей та відповідна сукупність соціально значимих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, праці, самої себе. В процесі виховання відбувається ідентифікація вихованця із загальновизнаними цінностями і якостями.

Головним завданням виховної роботи протягом останніх років є реалізація принципів виховання, визначених концептуальними засадами національної програми «Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх закладів України».

Ефективність виховання значною мірою залежить від його вдалого планування.  Планування роботи класних керівників нашої школи здійснюється за єдиним зразком виховного плану, розробленим та затвердженим на засіданнях МО класних керівників, та узгоджене з річним планом роботи школи . Педагогічний колектив школи на належному рівні володіє методикою планування. При складанні планів враховувалась мета і завдання виховання, вивчались нормативні документи, якими керується школа, можливості виховного середовища, аналіз виховної роботи за попередній навчальний рік, пропозиції учнів, вчителів, батьків, вікові особливості дітей, національні традиції.

Традиційними стали такі виховні загальношкільні заходи:

  • Свято першого дзвоника;
  • Свято вчителя;
  • Свято квітів;
  • Акція «Запали свічку пам'яті»
  • Козацькі забави;
  • День української писемності й мови;
  • День Української Армії;
  • Шевченківські дні;
  • Лесині джерела;
  • Чорнобильські дзвони;
  • День Перемоги;
  • Свято останнього дзвоника;
  • Випускний вечір.

Щороку, згідно плану роботи школи проводяться предметні тижні.

На належному рівні в школі проводяться тематичні  тижні:

  • Тиждень правознавства;
  • Тиждень здоров`я;
  • Тиждень охорони довкілля;
  • Тиждень охорони праці.

Так, під час проведення тижня безпеки життєдіяльності учні проводять рольову гру «Рейд пожежного інспектора». При цьому кожен з дітей отримує бланки протоколів, обстежує свою домівку на наявність в ній пожежонебезпечних місць. Складає акти, протоколи, визначає термін на усунення недоліків, дає підписати їх батькам. Така форма роботи  досить цікава для дітей і дієва для батьків, приносить гарні результати в профілактиці пожеж.

Тематичні та предметні тижні це стимул до творчого розкриття прихованого потенціалу як учителя так і учня, можливість проявити себе в новій, незвичній діяльності, оволодіти новою інформацією.

В практиці роботи школи використовуються  нові форми виховання такі як:

  • дискусії;
  • диспути;
  • тренінги.

Під час проведення усіх виховних заходів активними їх учасниками є батьки, що сприяє залученню батьків до шкільного життя, кращому взаєморозумінню між дітьми та батьками.

Ефективність діяльності школи залежить від комплексного підходу  до виховної роботи, від концентрації зусиль батьків, вчителів, громадськості на системних організаційних формах діяльності.

Проведення такої узгодженої виховної роботи сприяє:

  • забезпеченню цілісної системи виховання;
  •  залученню учнів до вивчення традицій українського народу та збереження національних культурних цінностей;
  • вивченню прав і свобод дітей;
  • створенню доброзичливої атмосфери у спілкуванні між учнями і вчителями;
  • згуртуванню класних колективів;
  • покращенню соціальної адаптації учнів;
  • позитивному ставленню учнів до школи.

У школі різноманітна, добре організована позакласна робота, яка цікава і корисна дітям. Ми розглядаємо позакласну роботу як невід`ємну складову частину навчально-виховної роботи. Будь-яка позаурочна робота проводиться за розкладом і  своєчасно.

Результативність роботи класних колективів, підготовка та проведення ними колективних творчих справ, виявлення ініціативи, участь у поточних справах органів учнівського самоврядування, оцінюється та  нагороджується. Для підбиття підсумків конкурсів обирається  спеціальна комісія. Нагородження переможців відбувається  після кожного конкурсу.

На протязі багатьох років в школі працює гурток художньої самодіяльності, гуртком керує досвічений учитель Виговський В.М.  До роботи гуртка залучені всі учні школи. Члени гуртка готують виступи на шкільні свята,  вітальний концерт на День перемоги.      

Вчитель фізкультури  Лакізюк Є.В.   в позаурочний час проводить заняття з футболу, які відвідують усі хлопчики школи.   

Вчитель  трудового навчання Шостак І.В. проводить гурток «Умілі руки» для учнів 5-9 класів.  Завдяки  цьому гуртку діти виготовляють різні вироби з дерева, розвивають свої естетичні смаки, уяву, фантазію. Вироби учасників гуртка прикрашають класні кімнати, використовуються як сувеніри, подарунки.                   

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
МОНмолодьспорту

ЖОІППО


Новоград-Волинська районна державна адміністрація


Новоград-Волинська районна рада


Відділ освіти Новоград-Волинської районної державної адміністрації


Навчальні заклади району



Лучицька ЗОШ І-ІІ ст.© 2024
Безкоштовний хостинг uCoz