Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 01:30

Лучицька філія
"Городницька
ЗОШ І-ІІІ ступенів"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Психологічна служба в школі

Мені здається, що одна з найбільших удач у житті людини - щасливе дитинство.

Агата Крісті

Практичний психолог – Супрунчук Марина Сергіївна

ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА – необхідний компонент освіти, який забезпечує її розвивальні можливості, розвиток особистісного, інтелектуального та професійного потенціалу суспільства. Найважливішими умовами ефективності роботи служби є правильне розуміння психологом та педагогічними працівниками суті їх професійної взаємодії в єдиній системі освіти і виховання, взаємодоповнюваність позицій психолога та педагога в підході до учня, у вирішенні проблем навчально-виховного закладу.

Психологічна служба – це співпраця практичного психолога, соціального педагога, адміністрації, педагогів та учнів з метою оптимізації навчально-виховного процесу.

Основною метою діяльності психологічні служби є:

  • Психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу.
  • Захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників: учнів, батьків, педагогічних працівників, адміністрації.
  • Соціально – педагогічний патронаж, спрямований на надання соціально – педагогічної допомоги соціально – незахищеним категоріям учнів з метою подолання ними життєвих труднощів та підвищення їхнього соціального статусу.

Основні завдання психологічної служби:

  • сприяння повноцінному розвитку особистості вихованців, створення умов до самовиховання та саморозвитку;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
  • профілактика і корекція відхилень в інтелектуальному розвитку учнів.

Зміст діяльності психологічної служби

Робота психологічної служби Лучицької загальноосвітньої школи I-II ступенів спрямована на забезпечення всебічного індивідуального розвитку учнів, збереження їх психічного здоров’я, захисту їх прав, формування здорового способу життя та попередження негативних явищ в учнівському середовищі, розвивально-корекційні заходи з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів, надання соціальних послуг та патронаж соціально-незахищених категорій учнів, адаптації їх до умов соціального середовища.

Працівник психологічної служби школи керується Етичним Кодексом психолога, захищає учнів від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, підвищує рівень психологічних знань учасників навчально-виховного процесу, зберігає професійну таємницю та будує свою діяльність на основі доброзичливості та довіри.

Психологічна служба сприяє захисту прав учнів, представляє  їхні інтереси та працює у тісному зв’язку з державними та громадськими організаціями.

 

Інформація для вчителів та батьків учнів 5 класу щодо адаптації при переході до середньої ланки навчання

 

ПАМ'ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ 5-х КЛАСІВ

·         Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.

·         Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах).

·         Пріоритет віддавайте індивідуальній роботі (спостереження, бесіди, анкетування, доручення).

·         Уникайте «гострих» кутів, проявляйте стриманість, терплячість.

·         Пам'ятайте: діти потребують ласки, ніжності, співучасті, турботи.

·         Вчасно й мудро підтримуйте дитячу активність.

·         Не забувайте: формування класного, батьківського колективу не менш важливе, ніж дитячого. Ретельно готуйтесь до батьківських зборів, проводьте сімейні вечори, активно залучайте батьків і вчителів-предметників до життя класу.

ПАМ'ЯТКА ВЧИТЕЛЯМ, ЯКІ ВИКЛАДАЮТЬ У 5-х КЛАССАХ

·         Відвідайте уроки в 4-му класі. Придивіться до своїх майбутніх учнів. Познайомтеся з методикою викладання в початкових класах.

·         Опрацюйте спеціальну психолого-педагогічну літературу.

·         Пам'ятайте: легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім подолати недовіру.

·         Не змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам'ятки, алгоритми, картки-опори, зразки виконання.

·         Протягом уроку та додому давайте конкретні доступні завдання й домагайтесь їх чіткого виконання.

·         Щоденно перевіряйте письмові роботи учнів, домагайтеся систематичної роботи над помилками.

·         Ретельно обміркуйте заходи та прийоми розвитку мислення, усного та писемного мовлення учнів. Розробіть відповідний роздавальний матеріал.

·         Забезпечуйте систематичне повторення.

·         Уникайте перевантаження дітей.

·         Відвідуйте уроки колег, які викладають у 5-х класах

ПАМ'ЯТКА БАТЬКАМ П'ЯТИКЛАСНИКІВ

·         У ваших дітей проблеми- переломний період, тому будьте особливо спостережливі, уважні та терплячі.

·         У 5-у класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла кількість предметів, тому збільшується час підготовки до уроків.

·         Забезпечте своїм дітям удале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками.

·         Програми включають більше теоретичного матеріалу, тому слід привчити дітей міцно завчати окремі правила з математики, української мови, природознавства.

·         Уважно стежте за рівнем виразного читання ваших дітей. Нехай удома вони виразно читають усі тексти, що задані з різних предметів.

·         Заведіть дітей у бібліотеку, читальний зал не силою, але привчайте до повсякденного читання художньої літератури, просіть їх переказати прочитане.

·         Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденниках і робочих зошитах.

·         Дбайте про те, щоб дитина була охайною в усьому, включаючи бережне ставлення до підручників.

·         Ніколи не поспішайте з висновками ані про дитину, ані про вчителя - прийдіть до школи, поспілкуйтеся з учителем.

·         Намагайтесь придбати для сімейної бібліотеки різноманітні словники та додаткову літературу.

·         Пам'ятайте, клас, де навчається ваша дитина, - ціле трьох колективів: дітей, батьків, учителів. Чим дружніші, цілеспрямованіші будуть ці колективи, тим у кращій атмосфері буде формуватись ваша дитина. Це залежить від кожного й від вас теж.

·         Не забувайте: дитину не можна карати за невміння, а терпляче вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати.

·         Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання - особистий приклад.

·         Дбайте про всебічний розвиток своєї дитини.

·         Умійте ставити себе на місце дитини.

·         Пам'ятайте: праця, зокрема навчальна, не завдає шкоди вихованню дитини, а бездіяльність - її перший ворог.

 

 

 
 
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
МОНмолодьспорту

ЖОІППО


Новоград-Волинська районна державна адміністрація


Новоград-Волинська районна рада


Відділ освіти Новоград-Волинської районної державної адміністрації


Навчальні заклади району



Лучицька ЗОШ І-ІІ ст.© 2024
Безкоштовний хостинг uCoz