Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Середа, 27.09.2023, 08:17 |
Лучицька філія | |
Вітаю Вас Гість |
|
Психологічна служба в школіМені здається, що одна з найбільших удач у житті людини - щасливе дитинство. Агата Крісті Практичний психолог – Супрунчук Марина Сергіївна ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА – необхідний компонент освіти, який забезпечує її розвивальні можливості, розвиток особистісного, інтелектуального та професійного потенціалу суспільства. Найважливішими умовами ефективності роботи служби є правильне розуміння психологом та педагогічними працівниками суті їх професійної взаємодії в єдиній системі освіти і виховання, взаємодоповнюваність позицій психолога та педагога в підході до учня, у вирішенні проблем навчально-виховного закладу. Психологічна служба – це співпраця практичного психолога, соціального педагога, адміністрації, педагогів та учнів з метою оптимізації навчально-виховного процесу. Основною метою діяльності психологічні служби є:
Основні завдання психологічної служби:
Зміст діяльності психологічної служби Робота психологічної служби Лучицької загальноосвітньої школи I-II ступенів спрямована на забезпечення всебічного індивідуального розвитку учнів, збереження їх психічного здоров’я, захисту їх прав, формування здорового способу життя та попередження негативних явищ в учнівському середовищі, розвивально-корекційні заходи з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів, надання соціальних послуг та патронаж соціально-незахищених категорій учнів, адаптації їх до умов соціального середовища. Працівник психологічної служби школи керується Етичним Кодексом психолога, захищає учнів від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, підвищує рівень психологічних знань учасників навчально-виховного процесу, зберігає професійну таємницю та будує свою діяльність на основі доброзичливості та довіри. Психологічна служба сприяє захисту прав учнів, представляє їхні інтереси та працює у тісному зв’язку з державними та громадськими організаціями.
Інформація для вчителів та батьків учнів 5 класу щодо адаптації при переході до середньої ланки навчання
ПАМ'ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ 5-х КЛАСІВ · Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи. · Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах). · Пріоритет віддавайте індивідуальній роботі (спостереження, бесіди, анкетування, доручення). · Уникайте «гострих» кутів, проявляйте стриманість, терплячість. · Пам'ятайте: діти потребують ласки, ніжності, співучасті, турботи. · Вчасно й мудро підтримуйте дитячу активність. · Не забувайте: формування класного, батьківського колективу не менш важливе, ніж дитячого. Ретельно готуйтесь до батьківських зборів, проводьте сімейні вечори, активно залучайте батьків і вчителів-предметників до життя класу. ПАМ'ЯТКА ВЧИТЕЛЯМ, ЯКІ ВИКЛАДАЮТЬ У 5-х КЛАССАХ · Відвідайте уроки в 4-му класі. Придивіться до своїх майбутніх учнів. Познайомтеся з методикою викладання в початкових класах. · Опрацюйте спеціальну психолого-педагогічну літературу. · Пам'ятайте: легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім подолати недовіру. · Не змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам'ятки, алгоритми, картки-опори, зразки виконання. · Протягом уроку та додому давайте конкретні доступні завдання й домагайтесь їх чіткого виконання. · Щоденно перевіряйте письмові роботи учнів, домагайтеся систематичної роботи над помилками. · Ретельно обміркуйте заходи та прийоми розвитку мислення, усного та писемного мовлення учнів. Розробіть відповідний роздавальний матеріал. · Забезпечуйте систематичне повторення. · Уникайте перевантаження дітей. · Відвідуйте уроки колег, які викладають у 5-х класах ПАМ'ЯТКА БАТЬКАМ П'ЯТИКЛАСНИКІВ · У ваших дітей проблеми- переломний період, тому будьте особливо спостережливі, уважні та терплячі. · У 5-у класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла кількість предметів, тому збільшується час підготовки до уроків. · Забезпечте своїм дітям удале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками. · Програми включають більше теоретичного матеріалу, тому слід привчити дітей міцно завчати окремі правила з математики, української мови, природознавства. · Уважно стежте за рівнем виразного читання ваших дітей. Нехай удома вони виразно читають усі тексти, що задані з різних предметів. · Заведіть дітей у бібліотеку, читальний зал не силою, але привчайте до повсякденного читання художньої літератури, просіть їх переказати прочитане. · Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденниках і робочих зошитах. · Дбайте про те, щоб дитина була охайною в усьому, включаючи бережне ставлення до підручників. · Ніколи не поспішайте з висновками ані про дитину, ані про вчителя - прийдіть до школи, поспілкуйтеся з учителем. · Намагайтесь придбати для сімейної бібліотеки різноманітні словники та додаткову літературу. · Пам'ятайте, клас, де навчається ваша дитина, - ціле трьох колективів: дітей, батьків, учителів. Чим дружніші, цілеспрямованіші будуть ці колективи, тим у кращій атмосфері буде формуватись ваша дитина. Це залежить від кожного й від вас теж. · Не забувайте: дитину не можна карати за невміння, а терпляче вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати. · Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання - особистий приклад. · Дбайте про всебічний розвиток своєї дитини. · Умійте ставити себе на місце дитини. · Пам'ятайте: праця, зокрема навчальна, не завдає шкоди вихованню дитини, а бездіяльність - її перший ворог.
|
|
Лучицька ЗОШ І-ІІ ст.© 2023 |
Безкоштовний хостинг uCoz |